fredag den 30. oktober 2015

KÆRESTE-BESØG I ISLAND

Fra mandag den 26 til fredag den 30 var Frej på besøg hos mig i Island. Han ankom i Keflavik lufthavn kl. 15:30 (troede vi - flyet var dog forsinket, og før bagage osv. var iorden, var klokken 16:30). I den tid trippede jeg rundt, meget utålmodig og rigtig spændt. Efter at have fundet hinanden, tog vi flybussen (www.flybus.is - og jeg gør opmærksom på at der er et link) tog vi til Reykjavik, BSI og gik op til hotellet/lejligheden. Vi tjekkede ind på Welcome Apartments; ganske udemærket hotel til billige penge m. køkken, hvilket var et must for os.

Tirsdag var vi i den Blå Lagune.
Onsdag var havde vi en hel dag i Reykjavik.
Torsdag tjekkede vi tidligt ud af hotellet, og gik hen til min og pigernes lejlighed, hvor vi smed tingene og tog på på "Golden circle" tour rundt (vi bestilte gennem www.re.is) og se Thingvellir nationalpark, gejserne i Geysir og Gulfoss vandfaldet. Om aftenen lavede vi god mad og hyggede, tidligt i seng. Frej skulle med flybus fra BSI i Reykjavik kl. 05. Heldigvis kan vi tælle ugerne, og idag er der præcis 5 uger til, at jeg igen sætter mine fødder i Danmark.
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar